Header_waarden2_1110x300.jpg

Kernwaarden

Samen, Hartelijk en Toonaangevend, dat zijn onze kernwaarden. We vinden het belangrijk dat onze klanten en medewerkers deze kernwaarden bij Star-shl ervaren en herkennen:

Kern_samen_349x185.jpg

Samen: we stellen vragen en luisteren naar wat de ander nodig heeft. We respecteren elkaar en werken met elkaar aan een groter doel. We vertrouwen op elkaar. We bouwen bruggen om dichter bij elkaar te komen. We maken heldere afspraken en komen die na. We zijn open en eerlijk en werken op een transparante manier.

Kern_hartelijk_349x185.jpg

Hartelijk: we hebben hart voor de zaak en voor de mensen met wie we werken. We tonen oprechte aandacht voor de ander. Iedereen is van harte welkom. We zijn helder en vriendelijk in onze communicatie. We hebben liefde voor ons vak.

Kern_toonaangevend_349x185.jpg

Toonaangevend: we tonen vooruitstrevend vakmanschap: zo zijn en blijven we deskundig. Vandaag en morgen. We zijn goed opgeleid en goed in ons vak. We leren elke dag en vernieuwen voortdurend. Afspraak is afspraak. We leveren de juiste diagnostiek met snelle, correcte resultaten.